Elina härja !

Hej alla solstrålar i detta finfina väder! :)
Riktigt varmt idag!!!!!!!!!!! Svettas som en gris! Fick ändå sluta typ halv tre.. Men har inte gjort något vettigt denna eftermiddag. När vi cykla hem bjöd jag Emilia på en glass så snäll som jag e :) Sen stack jag till Jesper å hämta min lön :):):):):):):) Mååånga cash nu när jag ska på semester till mina kusiner :) <3
Nu ska jag iallafall gå ut å sola senare ikväll ska jag å Isabelle ut å springa =)

Jag tror inte jag hinner blogga mer innan jag ska till Deutschland .. :/ <3 Men Evelina gör inlägg hoppas jag :) <3

Hörs på måndag! :) <33333

CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO / Elina! ;* 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback