Elina här '

Hejsan vänner!
Kom hem för typ en halvtimme sen.. Men stack in till Milis å fixa en sak. =) <3
Sen fika jag med min efterlängtade pappa&bror ;) <3 Har saknat pappa jäätttemycket denna veckan :(
Hihi, ska prataja hos Belle ikväll =) <3 Hihi ÄLSKA!!!!!

Jag har börjat att lyssna på Veronica Maggio's låtar.. Hon e riktigt bra!! =)

Just det! Glöm inte bort Mors dag på söndag!!!!! :)

Imorgon ska jag kanske åka med johan till Perstorp =) Senare så ska vi fira morsdag hos mormor :)
Han ville gå på perstorpfestivalen eller vad det heter =) <3

Men jag tror inte jag hinner blogga mer denna helgen.. Evelina kanske gör inlägg ? =) <3

Men Ciiaaao / Elajna


Funkar inte lägga ut bilder!? -.-' Jaja, hejdårå.. =/

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback